torsdag den 1. februar 2018

Classic

Den har været længe undervejs.

Jeg købte kittet hos Garnkisten til Garnstafetten 2016, men jeg synes jeg lige skulle have lidt ro til at starte alle de forskellige paneler, så den blev startet op sidst i oktober 2016. I november startede Geilsk en KAL med et sjal med nogle blomster, hvor man strikker 5 m sammen og strikker 5 m i en maske. Min skulder/nakke brød helt sammen og alle snoninger måtte lægges til side.
Jeg var så heldig at der var flere der tilbød at strikke sjalet færdigt for mig. Det tog jeg i mod.

Men Classic kom til at ligge mens skulder og nakke blev bedre, men så blev forhindringen at jeg skulle bruge tid på at finde ud af hvor jeg var kommet til og jeg udskød og udskød. sidst på 2017 kunne jeg mærke, at nu ville jeg gerne i gang med den også annoncerede Charlotte Kaae Strikkeløftet.
Jeg er generelt ikke til at lave den slags løfter, nytårsfortsæt fordi det kan stresse mig. Men efter moden overvejelse blev det mit strikkeløfte at færdiggøre min Classic i 2018.

Det er så sket nu :-)

Selvom der er meget snoninger og knuder kedede jeg mig ind i mellem, så det er altså blevet til nogle overstrikshandlinger ind i mellem. Når et sødt lille projekt var afsluttet og så strikkede jeg glad videre. Jeg ved ikke hvad der sker, men det virker for mig, så jeg slår altid bare op.





Jeg havde købt str. L og kittet indeholdt 18 nøgler og jeg har 140 gram tilbage, jeg tror jeg har overholdt alle mål. Jeg gik et nummer op i pinestørrelse, som det tit er nødvendigt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar