onsdag den 21. januar 2015

Camomille til min Grasshopper

Jeg manglede et tørklæde til min dejlige Grasshopper - de tørklæder jeg har matcher ikke rigtigt og det bliver altså også for træls altid at skulle bruge et sort. Derfor besluttede jeg at strikke en lille camomille efter Helga Isagers opskrift i Finstrikket og jeg brugte det samme garn som til blusen:
68 gram Fin alpaka fra Garngaragen
72 gram Blackhill Cottonwool fra Garnudsalg


Det er lidt mindre en den helt klassiske Camomille fordi jeg vil bruge den som tørklæde og jeg vil sige den fløj af pindene, det er nok lønnen for at have nogle stykker allerede :-)

Her er et udklip fra Ravelry
Også ligger der et mere inde i skuffen, som er lavet før jeg kom på Ravelry, så dte ser ud til at være den 7. Det giver da en slags rutine :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg skal da love for, du har øvelse i det smukke sjal. Fantastisk flot farve du har brugt her

    SvarSlet
  2. Det er endnu et fint sjal fra dine pinde. Og det har en dejlig farve.

    SvarSlet
  3. Du kan jo lave en helt udstilling af Camomille. Det er en meget smuk farve, du har strikket det sidste i. Du kommer til at lyse op i vintermørket.

    SvarSlet
  4. Camomille sjalet er let at tilpasse i størrelsen, jeg har også lavet et par stykker i mindre størrelse :-) Hvor er det flot i den farve, som Bodil skriver, så kommer du til at lyse op overalt, hvor du kommer frem :-)

    SvarSlet