søndag den 7. december 2014

En lille sød historie - eller hvad det betyder at komme i fjernsynet...

Jeg er jo vild med strikkebio, som Rocknrollhausfrau og Nordisk film står sammen om.

Her kan I læse hvad der skete første gang, hvor jeg syntes vi skulle have lidt presse omtale...

Siden det lille tv-klip på TV2OJ har jeg mødt totalt ukendte folk, som bare begyndte at snakke strik og strikkebio og det er da rigtigt hyggeligt. Jeg har synes det er hyggeligt.

I dag til træning kom en af dem har jeg sådan har sludret med og spurgte, hvornår der var strikkebio igen? Jeg fortalte selvfølgelig at det er i morgen og hun blev glad for hun har en veninde som gerne vil med.Det er da dejligt at det lille klip tiltrækker nye biostrikkere :-)

Jeg glæder mig også til imorgen:



Så vil jeg gerne ønske jer god strikkeadventssøndag, for min Laneway skal altså snart være færdig :-)

4 kommentarer:

  1. Det er også super hyggeligt. Var med i Århus første gang, men kan desvære ikke i morgen. Men håber i får en dejlig oplevse

    SvarSlet
  2. Det lyder rigitg sjovt med sådan en strikkebio :o) . Det var et rigtig godt indslag i tv . Sjovt at strikning skulle stå særligt stærkt i Århus og omegn - det må vi andre vist gøre noget ved ;o)Og ellers er det rigtigt, at det er sjovt at træffe andre strikkere og udveksle erfaringer.

    SvarSlet
  3. Strikkebio er et super sjovt koncept :) jeg har ikke oplevet det endnu, men det må altså være en helt speciel oplevelse. Sjovt at se tv klippet

    SvarSlet