onsdag den 4. september 2013

Garn til Penelope

Det er en uges tid siden at jeg modtog garnet fra garn-garagen og det ser rigtig spændende ud. Jeg ved ikke om den mørkegrå er for mørk, men det finder jeg ud når jeg laver strikkeprøve og hvis de er for mørkt køber jeg den farve jeg ønsker - den anden skal jeg nok få brugt. Det er jo noget sværere at bedømme farver på en computerskærm end i virkeligheden.
Jeg tror min Penelope bliver flot, men nu skal min Skovtur være færdig og det er tæt på ;-)

5 kommentarer:

  1. Sikke en fantastisk blå farve, den bliver da så skøn når den er færdig

    SvarSlet
  2. Tillykke med gevinsten og fint navn Penelope :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med gevinsten og fint navn Penelope :-)

    SvarSlet
  4. en veninde har lige introdoseret mig for garn-garagen, har lige bestil farveprøver derfra og venter i spænding på dem. har de lækkert garn der?

    SvarSlet