lørdag den 27. juli 2013

Strik og tørstrik

Faktisk har jeg fået lov til at strikke, men det går selvfølgelig langsomt med en skinne på og jeg skulle også lige i gang og jeg vælger projekter, hvor strikkefastheden ikke er SÅ essentiel - veste og I skal nok få et billede af nogle af dem.

Men lige nu vil jeg fortælle om mit seneste garnindkøb. Jeg har længe været vild med Trunte Lunte kjolen fra Garngaragen, men jeg har udskudt køb, da jeg trods forsøger at nedbringe mit garn lager havde jeg besluttet at vente med at købe garnet. Og hvad sker der så - Samarkand udgår og kom på udsalg....

Ja så måtte jeg købe opskriften og noget garn - jeg bliver altid lokket af gratis porto, så jeg købte et helt cone Samarkand i farven Tulip og supplerede 300 gram Coast i 2 forskellige farver.

 Jeg bestilte den 23/7 og pakken kom i går, så det er jo superfint - men i stedetfor Trunte Lunte kjolen lå opskriften på Truntetrøjen. Så blev jeg klam, men heldigvis havde jeg bestilt den rigtige og jeg ringede og Trunte Lunte kjolen kom på mail idag. Fin service - fejl kan alle jo lave. Truntetrøjen får jeg nok aldrig lavet - den åbne v-hals er slet ikke mig.

Men jeg kan lige vise jer mit senest afsluttede hækleprojekt - et parret store grydelapper:

 God weekend out there - her har det tordnet og regnet det kommer vist igen :-)

6 kommentarer:

  1. Med det garnindkøb er der vist linet op til at der kan strikkes igennem, så snart der er grønt lys ;o)

    SvarSlet
  2. Altid dejligt med garn som man kan gå at kikke på, medens man glæder sig til at starte et projekt - jeg er spændt på at se din kjole, men det varer jo noget tid, før du tør gå i gang med den. Dejligt at du har fået grønt lys for at strikke :-)

    SvarSlet
  3. Skønne indkøb, der er til en del lækre projekter.

    SvarSlet
  4. Man kan jo også blive fristet over evne, og man skulle da være et skarn, hvis man sagde nej til et godt tilbud. Jeg glæder mig til at se kjolen, når du engang får lov at strikke igen.
    Grydelapperne er rigtig søde.

    SvarSlet
  5. Meget sød kjole, og fine farver.

    Uha - det der garnlager - det kan altid suppleres....

    SvarSlet
  6. Skønne indkøb og dejligt at høre du må strikke igen!

    Jeg har også gang i hæklenålen....det er jo superhyggeligt at hækle :-)

    SvarSlet