fredag den 21. juni 2013

Gule projekter

Nu er jeg tilbage fra ferie - jeg har fået opdateret min ferieindlæg med billeder - det drillede ret meget når jeg bloggede fra min Samsung.

Hver gang jeg har været hos Fandango har jeg kigget på det nye bomuldsgarn fra Mayflower - Luxus cotton, det så så tiltalende ud - det føltes dejligt og har nogle skønne farver. I starten af juni købte jeg 5 nøgler og fik anbefalet en opskrift på Ravelry.

Jeg gik straks i gang med blusen og jeg er rigtigt godt tilfreds.

Det er en top-down model, som jeg nok skal få strikket igen. Jeg strikkede str. L og brugte lidt mere end 4 nøgler.

Da jeg tog på ferie var den endnu ikke vasket, men den var heldigvis tør da jeg kom hjem.



Af resterne har jeg strikket et par pulsvarmere og et par af Svends savlesmække.

5 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk! En rigtig solskinsbluse :-)

    SvarSlet
  2. Den er flot og garnet ser lækkert ud, skøn farve.
    Du er altså god til at få brugt resterne.

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot - sikken en skøn farve :-) Nu håber jeg så, at den ikke virker som en insektmagnet - kan huske for år tilbage, hvor jeg havde syet et sæt gult tøj til min søn og alle insekterne troede han var en dejlig mælkebøtte ;-)
    Og så er det flot, du også lige får brugt det sidste - dét ku jeg godt blive bedre til :-)

    SvarSlet
  4. Det har været rigtig dejligt at følge jeres sejltur - og dine strikkeprojekter :-) Den har en meget sød facon, og jeg kan godt forstå, du vil prøve igen.

    SvarSlet