mandag den 8. oktober 2012

Ærø-problemer

Historien og min Ærø og garnet er vist lidt lang - garnet blev købt til en kjole fra Drops. Kjolen duede ikke - jeg købte Super Soft til at lave en Skovtur efter Annette Danielsens opskrift, jeg synes tykkelsen var forkert til en kjole, men den passede til en Ærø. Så jeg gik i gang.

Da jeg skulle i gang med ærmerne vejede jeg garnet for jeg synes det svandt lidt for hurtigt. Der var 76 gram og efter det ærme var strikket var der 32 gram tilbage og således vidste jeg at jeg havde 44 gram til et ærme. Altså er der ikke garn nok. Suk!

Jeg håber Fandango stadig har farven på hylden, ellers bliver jeg da helt fortvivlet. Jeg ved ikke hvad farven hedder, det er jo ulempen ved at købe fra en cone.


På torsdag skal jeg forbi og så igen på lørdag kl. 13.00 til Charlotte Kaa arrangement: flerfarvestrik i mange farver med magiske nøgler.

1 kommentar:

  1. Uh, det er jo en hel gyser. Jeg håber du får fat i noget mere garn i den rigtig indfarvning, ellers ender du vist med trekvart ærmer.

    SvarSlet