lørdag den 13. oktober 2012

Fortsættelsen

I går var jeg i Fandango med mit resterende Supersoft, den alpaca jeg strikker det sammen med og selvfølgelig noget af det strikkede. Selvfølgelig var den perfekte løsning der ikke - efter at have lavet nogle strikkeprøver fandt vi en der var tæt på. Lone har en masse rester, så hun har mit garn med hjem for at se om hun har en mere perfekt løsning. Lidt for spændende!

Imorgen får jeg svaret for der skal jeg til Fandango til workshop:
KRYDRET STRIK med CHARLOTTE KAAE
 


På workshoppen skal vi strikke skønne, kulørte pulsvarmere og Charlotte hjælper os med at slippe hæmningerne omkring farver, ligesom vi får en masse tips og tricks i forbindelse med flerfarvestrik. Vi skal også lære om farvers påvirkning af hinanden, regler og regelbrud omkring farver. Endelig skal vi lære at vikle magiske nøgler og strikke bobler frem og tilbage fra retsiden.
 
Det glæder jeg mig meget til og jeg håber at jeg finder løsningen på mine ø-problemer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg erfarede også at der sker flere spændende ting på strikkefronten i Aarhus! Arne og Carlos kommer igen: På fredag den 19. oktober kl. 18.30-21.30. Læs mere på Fandangos hjemmeside.
 
Jeg er ved at koordinere min kalender for ats e om jeg kan få det til at hænge sammen så jeg også lige kan nå det :-) 

2 kommentarer:

  1. Hun lyder som en dame man må opleve. Dejligt med god inspiration.
    Kan du ikke sætte en enkelt sort stribe ind, så man ikke kan se farveforskellen i den næsten perfekte løsning?

    SvarSlet
  2. Ja, det var hun absolut og jeg nyder at høre hvordan andre tænker og gør - jeg synes det giver mig noget. Jeg er i tvivl om den sorte stribe, på grund af mønstret - jeg går nok nærmere efter at jeg måske skal strikke 2 nye ærmer.

    SvarSlet