søndag den 27. maj 2012

Strikkekrise??

Jeg læser jævnligt om andre strikkeres strikkekrise når de er i mellem projekter, jeg kunne ikke rigtigt genkende det - jeg har altid gang i noget. Men i disse dage gik det op får mig, at jeg har strikkekrise lige nu, jeg vil lave en kjole, som skal strikke i 2 dele, den vil jeg regne om så det meste kan strikkes på rundpind, men den skal lige regnes, jeg vil også lave en poncho til havefester (der skal også lige regnes lidt) og andre projekter kredser jeg bare om....

Og hvad gør jeg i mens? Jeg udfylder simpelthen tiden med strik af veste, mens jeg overvejer og fregner.

 En i uld og en lyst jeans garn og så har jeg lige slået op til en i mellemblåt jeansgarn.

Jeg skrev i et tidligere indlæg, at havde ryddet op i haveskuret og sorteret alle plastikpotter fra og sorteret potterne efter farve. Vil I ikke gerne se?


Jeg er ret stolt af resultatet.

2 kommentarer:

  1. Imponerende projekter, du er i gang med at regne på. Det afventer jeg med spænding at høre mere om. I mellemtiden er de små veste rigtig søde.

    SvarSlet
  2. En 2 delt kjole og poncho der skal omregnes er ikke små projekter, så jeg kan godt forstå du lige skal overveje. I mellemtiden er det fint med småting, som der altid er brug for. - Der er kommet fin orden på potterne, der er sågar sorteret efter farve. Du er vist et rigtigt organisationstalent.

    SvarSlet