søndag den 25. marts 2012

En dejlig fredag

Som jeg skrev tidligere besluttede jeg mig for at få fri, da jeg opdagede at Arne og Carlos ville komme hos Fandango, det lykkedes og jeg glædede mig til dagen. Jeg havde selvfølgelig glemt mit kamera, men jeg kan i hvert fald vise resultatet af eftermiddagen frem.

Vi sad som sild i en tønde og hyggen var på sit højeste, det blev strikket og snakket på kryds og tværs, så det gik fint nok at de herrer var forsinket. Personligt fik jeg stillet et par spørgsmål til det royale babysvøb (det hele kongerige), som jeg har gang i. Jeg fik en rigtig god forklaring til hvordan jeg kommer rundt om hjørnet med takkekanten.

Arne og Carlos fortalte kort om "karrieren" og fremviste, fine æg og påske kugler, en skøn hare og høne og som de fleste er jeg også lidt vild med sweateræggevarmerne. Dem får I nok også at se. Jeg synes de er et par hyggelige, lune herrer og det bliver spændende at se hvad de ellers finder på. Jeg læste på en anden blog, at en anden gerne ville have set lidt til sweatre - det ville jeg også gerne, men det her er vist arrangeret i forbindelse med udgivelsen af den nye bog. Apropos - ja den købte jeg også og fik den fint signeret :-)

 


Da jeg havde taget fri blev dagen brugt til en gang "stram op", jeg puttede en kontaktlinsekontrol ind i programmet og da Anette Danielsens nye bog/hæfte er var udkommet smuttede jeg også forbi Tøndering Strik og købte den og et nøgle Alpaca 2. Jeg er nemlig ved at strikke "Frederiks vest" i Tynn Alpakka og den falder lidt anderledes end billedet i "All you knit is love", så nu vil jeg prøve det originale garn og sammenligne.


4 kommentarer:

  1. Ja, vi sad godt nok lidt tæt!
    Men det gik da heldigvis :-)
    Godt at du fik svar på dit spørgsmål ang. Kongeriget :-)
    Dejlige ting du fik handlet hos Tøndering!

    SvarSlet
  2. Det var en rigtig dejlig fredag, med nogle gode indtryk. Jeg har lagt nogle billeder op. Må vist hellere tage til Aarhus og besøge Fandango for at se butikken når den er "normal".

    SvarSlet
  3. Ja, det ver hyggeligt! Jeg håber, du finder rundt i hjørnerne på Kongeriget ;-)

    SvarSlet
  4. Det lyder som en hyggelig dag, og det er lækre sager du har købt.

    SvarSlet