søndag den 11. december 2011

Julestrikkecafé

Det er nu 3. år jeg deltager i strikkecafé hos Fandango - en dejlig adventssøndag, og jeg havde glædet mig for de 2 andre gange havde det været så hyggeligt. Det blev det også i år. Fandango har også haft en huekonkurrence i gang og jeg var lidt spændt på at se "deltagerne".
I løbet af ingen tid havde vi bænket med strikketøjet og snakken gik. Skønt! Kl. 14.00 kom Sidsels far og læste en julehistorie. Sidsels far er præst her i Aarhus. Det var en dejlig julehistorie, som handlede om en anderledes jul. Det var hyggeligt og der blev strikket koncentreret mens der blev læst højt.


Der var som der som regel altid lodtrækningspræmier og jeg tror der blev trukket indtil alle havde vundet en præmie.

5 kommentarer:

  1. Nej hvor lyder det hyggeligt!
    Det kunne jeg godt tænke mig at være med til næste jul. Skal vi ikke sige at hvis du husker mig, så minder du mig om det?
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  2. Tak for en rigtig hyggelig eftermiddag :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder virkelig som om I har haft en hyggelig dag og huerne er flotte.

    SvarSlet
  4. Det lyder virkelig hyggeligt! Og hvor ser det skønt ud, at sidde og strikke med en masse garn omkring sig - det ligner næsten himlen :D

    /Ivalu - http://sukkerknalden.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Elisabeth: Jeg skal nok prøve at huske det - billetterne udbydes lige efter sommerferien, du kunne måske oprette dig til at få et nyhedsbrev hos Fandango? Men ejg skal nok prøve at huske det.
    Tine: Selv tak - det var superhyggeligt
    Uldbegavet: Tak, ja det var det og sjovt med konkurrencerne
    Sukkerknalden: Ja, det har du egentlig ret i - dte er da himmelsk at sidde og strikke mellem alt garnet.

    SvarSlet