søndag den 11. september 2011

En sweaters tilblivelse

For nylig solgte jeg denne lille barnesweater
Strikket efter denne opskrift for meget længe siden...
Så ville barnets mor gerne have en lignende til sig selv, det var selv følgelig en udfordring - jeg fandt noget garn frem til forslag og vi skrev lidt sammen og nu hænger færdige sweater på Gineline og jeg synes den er rigtig fin:
Jeg har kombineret 3 forskellige opskrifter for at få den rigtige størrelse
Også til lidt facts:
Jeg har strikket sweateren i str. S. Jeg har 28 p. patent imellem hver stribe og den første hvide p. efter en sort stribe er strikket i ret inden jeg startede patentstrikningen igen. Jeg har brugt 255 gram af den råhvide og 14 gram af den sorte.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot!
    Håber modtageren bliver tilfreds :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er den flot. Jeg er vild med de smalle striber.

    SvarSlet
  3. ja den er flot
    - og det er en smart ide med æsken til rundpinde.
    mvh Mona
    dqpage.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh
      hvor er de også fine. Både børne og voksen blusen.
      Må jeg spørge hvor mønsteret helt til højre og børnemønsteret er fra?

      Mange hilsner
      karin

      Slet