lørdag den 13. august 2011

Feriestrik

Så er min meget lange og fantastisk ferie slut, du kan læse om den her. Jeg havde jo forskellige håndarbejdsplaner.

Jeg var jo lidt bekymret om strik i flyveren, selvom Tine aldrig har haft problemer, var der bl.a. en fra Seriøs strik for Sjov, som havde fået konfiskeret strikkepindene på en tur til Grækenland. Jeg besluttede mig for at prøve, at hækle i flyveren, specielt da jeg har træhæklenåle. Jeg prøvede at hækle et par babysandaler, men det er min hæklefasthed ikke god nok til, min cupcake blev bare forkert, så det meste er pillet op. Jeg hæklede også en fluesvamp, den er OK:
Jeg ved ikke rigtigt hvad den skal bruges til, måske skal den have snor i og bruges til jylepynt på juletræet - det kunne nok være pænt nok.

Jeg havde også en række strikkekits med, et af dem hedder Tommelises blomster fra Kastaniestrik og der fik jeg strikket en række blomster:

Jeg kan huske jeg købte kittet for at have et alternativ til de hæklede blomster, jeg er ikke helt god til det der hækling. I kittet er 3 forskellige blomster og på billedet er de forsynet med perler, dem har jeg ikke tilføjet endnu. Man kan også kombinere de 3 blomster og få en rose. Jeg tror sagtens de kan bruges som dekoration.

Jeg havde også medbragt garn til en sort Camomille og jeg fik strikket selve sjalet på ferien, jeg er i fuld gang med takkekanten - billede af denne kommer senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar