lørdag den 9. juli 2011

camomille i råhvid

Så har jeg endnu en Camomille færdig, den er strikket af Filatura di Crosa: Centolavaggio (48 gram) og Jünik (96 gram). Centolavaggio'en er nu ændret fra en UFO til FO og jeg synes den gør sig rigtigt fint den tynde tråd i Camomillen.

Jeg har ikke blokket færdige arbejder særligt tit, så jeg havde gået og overvejet, hvor jeg kunne spænde sjalet ud - havehynderne blev løsningen. Igår vaskede jeg det på uldprogram og jeg og spredte det ud på havehynderne, det faldt simpelthen så fint at det slet ikke var nødvendigt med nåle.

Husk at jeg har en lille give away, som trækkes i morgen efter 12.00 - du kan sagtens nå at være med.

10 kommentarer:

  1. Hvor er den flot og fjerlet :-)
    Synes også det er et problem med de store sjaler. Har læst om nogle vire, men ved ikke hvor de kan skaffes.
    Majbritt

    SvarSlet
  2. Ih hvor er det smukt. Smart måde at blokket det :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt og sommerligt.

    SvarSlet
  4. Super flot i hvidt. Jeg må også igang med et.

    SvarSlet
  5. Det er smukt og ser meget let ud.

    SvarSlet
  6. Så smukt og let - et kæmpe hit :o)

    SvarSlet
  7. Hvor er den smuk, enkel og sommerlig - dejligt sjal :-)

    SvarSlet
  8. Ja, jeg kan jo gentage hvad alle de andre allerede har sagt :-)
    Smukt, enkelt og sommerligt :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukt! Jeg bliver aldrig træt af at se på alle de fine camomiller :-) Har selv nr 3 på pindene :-)

    SvarSlet