fredag den 15. april 2011

Camomille

Ja, ja man bliver jo fristet af alt det i andre skriver og viser og jeg synes at Camomille sjalet er ret flot - jeg ved ikke helt hvilken det skal være, men på vej hjem fra arbejde besluttede jeg at kigge forbi Tøndering Strik for at kigge lidt.

Først fandt jeg opskriften og besluttede mig for under alle omstændigheder at købe hæftet. Desværre består sjalet af halvt Tvinni, jeg har lidt problemer med den slags uldgarn, hvor huden er tynd, så det snakkede jeg lidt med Charlotte om. Hun foreslog at bruge Viscolin sammen med alpaca , samtidig spottede hun at jeg er glad for lyseblåt. Hun fandt faktisk en lyseblå i hver kvalitet, som er ret flot. Det vil jeg lige tænke over.

Mens jeg cyklede hjem at jeg allermest har brug et mørkebrunt sjal/tørklæde - jeg tænker videre og glæder mig over mit amimono-hæfte, som er rigtigt fint.

2 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du er fristet af Camomille.
    Og ja, farvevalget må man gerne bruge noget tanketid på!!! En ting er hvilke farver man godt kan lide, noget andet er jo hvilke farver man har mest brug for!!!
    Glæder mig til at se hvad du vælger.

    SvarSlet
  2. uha den ville jeg gerne strikke men den overgår vist mine evner.............

    SvarSlet