fredag den 11. marts 2011

Fru Camping vises frem

Jeg har jo lovet det for længe siden, at jeg ville vise jer min Fru Camping, men den skulle have knapper og vaskes o.s.v. o.s.v. Så blev det klaret, men så ville jeg også lige have en fotograf hjemme og idag faldt det i hak. Til gengæld får i billeder fra alle sider :-)

Min Fru Camping er strikket i Lana Grossa's Meriono Big Superfein - COOL WOOL. Jeg har brugt 14 nøgler. Jeg fandt de helt rigtige knapper hos Fandango, jeg ville nemlig have nogle meget neutrale, som passede helt nøjagtigt i farven og jeg er meget kræsen med at farver skal passe sammen. Jeg har også mine egne idéer om hvad og hvilke farver der passer sammen.

Jeg er meget tilfreds med trøjen, garnet er jo skønt og den er lykkedes. Hvis jeg skulle lave noget om, ville jeg lave et knaphul forneden, så den ikke "gaber".  I kan se hvad jeg mener på det nederste billede.



7 kommentarer:

  1. Uhm, lækker. Den ligner en man flytter ind i.

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig lækker og blød ud. Skøn trøje.

    God weekend!

    SvarSlet
  3. Den er skøn ;)
    Flot camping jakke.

    Yt

    SvarSlet
  4. Aii, hvor er den blevet flot. Den ser bare så lækker og lun ud. Jeg kan godt se, hvad du mener med et ekstra knaphul, men jeg synes nu helt ærligt ikke det gør noget - jeg ville slet ikke have spekuleret over det, hvis ikke du havde nævnt det.
    Kh Karen

    SvarSlet
  5. Den er vel nok blevet fin og lækker og sidder utrolig godt på dig :-) Den bliver vist et kæmpe hit :-)

    SvarSlet
  6. Der er en fin og lækker trøje, lige klar til camping turene.

    SvarSlet