torsdag den 17. februar 2011

Næste projekt?

Nogle gange opstår der nogle forhindringer når næste projekt skal søsættes, som jeg tidligere har fortalt købte jeg en hel del Cool Wool fra Lana Grossa, og da jeg kiggede på dette vidste jeg at det skal være en bluse og ikke en cardigan - det er en blusefarve....
I mit efterlyste og fundne Merino-blad faldt jeg over denne bluse, som jeg synes er ret fin.....

Opskrifterne i mit blad er tyske, men der er en oversættelse med. Desværre var "min" bluse ikke oversat, under nummer 11. som blusen har, står der i oversættelsen "Jakke i Cool Wool Big". Jeg havde besluttet mig for at oversætte ved hjælp af google translate. Dobbelttjek - opskriften går over 2 sider og det på den første side var forkert, MEN det vigtige på anden side var rigtigt. Yees!

Godt så! Ups mit garn er Cool Wool 2000 og opskriften er lavet til Cool Wool Big. Så måtte jeg lige overveje igen, men jeg har besluttet mig - jeg regner den om. Jeg laver en strikkeprøve og beregner - V-mønstret bliver lidt mindre for det laver jeg ikke om, jeg ændrer maskerne imellem.

7 kommentarer:

  1. Godt du kan regne den ud , for blusen er herreflot :-)

    SvarSlet
  2. 1000 tak, ja det er jo dte jeg også synes :-)

    SvarSlet
  3. Den ser rigtig fin ud. Skulle du få problemer med det tyske, så kan jeg måske hjælpe. Har selv strikket efter et par tyske opskrifter. Du er velkommen til at sende mig en mail:)

    SvarSlet
  4. Det var en riktig fin genser :) Takk for at du vil være med i mitt blogglotteri <3

    SvarSlet
  5. Trillemor: tak for tilbuddet - jeg skal nok kontakte dig, hvis jeg for problemer :-)

    Kristin7: Tak og selv tak - jeg krydser fingre.

    SvarSlet
  6. Godt at du ikke er bange for at tage en udfordring op :-) Jeg har også strikket efter nogle tyske opskrifter, man lærer hurtigt de vigtiste ord.

    SvarSlet
  7. Sikke da en flot model!
    Godt at du fandt opskriften igen, for den er du da helt sikkert nødt til at strikke :-)

    SvarSlet