lørdag den 24. juli 2010

Strik i sommervarmen

I varmen synes jeg det er dejligt at strikke i bomuldsgarn og jeg har en del bomuldsgarn på lager og da jeg SKAL have strikke tøj i mellem hænderne har jeg også produceret denne lille kjole. Den er ikke tiltænkt nogen bestemt, men den skal nok finde en ejermand/-kvinde :-)



Igen er jeg blevet inspireret af Irene på Irenesoptegnelser. Det er det flotte Lamina-tørklæde. Jeg brugte Irenes link og hentede opskriften og derefter tog jeg ind til Fandango for at finde det helt rigtige garn. Da jeg kom derind faldt jeg over et nøgle garn, som jeg tit har beundret: Camelspin 70 % silk og 30 % camel - det koster mange penge, men da jeg kun skulle bruge 100 gram og Camelspin løber 300 m besluttede jeg mig for garnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar